دیدی کو چودا ڈالا

ھیلو دوستو میرا نام گوپی ھے پاپا تو پہلے گزر چکے تھی دیدی کی شادی کے بعد مما بھی گزر گئی. دیدی کا نام مینگنا ھے میری دیدی بھگوان کی کیرپا سے بہت خوبصورت اور دلکش ھے بڑے مموں سے دیدی بہت کمال کی لگتی ھے دیدی کا فگر بہت مست ھے دیدی کی گانڈ پلی ھوئی کمال کی ھے

 

۔ اور میں دیدی کا بہت دیوانہ تھا پھر دیدی کی شادی ھو گئی اور اپنے پتی کے ساتھ ممبئی چلی گئی جیجو نے رینٹ پر گھر لیا ھوا تھا پھر دیدی کی شادی کے ایک سال مجھے ممبئی میں جوب ملی اور رہنے کے لئے گھر ملا میں دیدی کے گھر گیا تو دیدی پیٹ سے تھی اور آخری مہینہ چل رھا تھا دیدی پیٹ سے بہت سندر لگ رہی تھی دیدی نے ڈلوری تک اپنے پاس رہنے کو کہا پھر دیدی کو کیوٹ سی بےبی ھوئی بےبی بہت کیوٹ تھی بلکہ دیدی پر گئی تھی پھر میں اپنے گھر آیا۔ ابھی بےبی ایک سال کی تھی اور جیجو گزر گیا اور دیدی میرے ساتھ آگئی۔ اب دیدی اور میرے علاواہ کوئی نہیں تھا کچھ ھی دنوں میں دیدی اپنے پتی کو بھول گئی میرے کہنے پر دیدی گھر میں بن ٹھن کر رہتی۔ میں گھر میں ہمیشہ صرف چڈی پہنتا۔ دیدی کا میں پہلے سے دیوانہ تھا لیکن اب میں دیدی کے لئے پاگل ھو رھا تھا آفس میں دیدی کے خیالوں میں گم ھوتا گھر آتا تو دیدی کو دیکھتے ھی میرا لن کھڑا ھو جاتا اور سونے کا نام نہ لیتا۔ میرے کھڑے لن پر ہمیشہ دیدی کی نظر پڑتی۔ چڈی میں میرا لن اکڑا ھوا صاف نظر آتا ایک بار مجھ سے رھا نہ گیا تو سوچا ایک بار دیدی سے بات کروں تاکہ دیدی کو پتا چلے۔ میں دیدی کے روم میں آیا اور دیدی سے کہا دیدی میں آپ سے ایک بات کرنی ھے مانوگی چڈی میں میرا لن مستی میں کھڑا تھا دیدی نے کہا ہاں بولو میں نے کہا پہلے وعدہ کرو کے آپ غصہ نہیں کروگی اور مجھے چھوڑ کے کبھی نہیں جاؤگی کہا میں آپ کو چھوڑ کر کہاں جاؤں گی مماپاپا اور پتی تو پہلے گزر چکے ہیں اب تیرے علاواہ میرا کون ھے میں تم پر غصہ کیوں کروں گی اب بتاؤ۔ میں نے چڈی سے لن نکال کر دیدی کو دیکھاتے کہا دیدی یہ سوتا نہیں ھے دیدی میرا لن دیکھ کر سمجھ گئی اور چپ ہوگئی پھر کہا میں تیری دیدی ھوں اور تم میرے بھائی ھو میں نے کہا دیدی میں کیا کروں آپ جب کنواری تھی میں آپ کا تب سے دیوانہ ھوں۔ دیدی نے کہا ایسی باتیں نہیں کرتے تم شادی کرلو میں نے کہا مجھے شادی نہیں کرنی بس آپ کے ساتھ زندگی گزارنی ھے کہا اگر کسی نے سن لیا تو میں نے کہا دیدی ہمارے علاواہ یہاں کوئی نہیں رہتا میں آپ کو ہمیشہ خوش رکھوں گا دیدی غصہ میں آنے لگی میں نے کہا آپ نے غصہ نہ کرنے کا وعدہ کیا ھے۔ دیدی منہ سے ہوا نکالتی ھوئی بیڈ پر بیٹھ گئی۔ پھر کہا دیکھو گوپی میں تیری دیدی ھوں۔ میں نے کہا دیدی تو دیدی نے کہا پلز اپنے روم میں جاؤ۔ میں دیدی کے ساتھ لن نکالے بیٹھ کر دیدی کا ہاتھ پکڑ کر اپنے لن پر رکھا تو دیدی نے ہاتھ ہٹا لیا میں دیدی کے مموں کو دبانے لگا دیدی نے کہا گوپی کیا ھو گیا ھے تم کو میں نے کہا پلز دیدی مان جاؤ نہیں تو میں مر جاؤں گا کہا نہیں پھر میں اپنے روم میں آکر لیٹ گیا پھر کچھ دیر بعد دیدی نے کھانے کے لئے بلایا ھم کھانا کھانے لگے میں نے کہا دیدی اگر ھم اس طرح ایک دوسرے کا خیال رکھیں تو ھم زندگی بھر خوش رہینگے اور ھم پر کوئی شک بھی نہیں کر سکتا کیونکہ یہاں صرف ھم ہیں اور ہمارے علاواہ کوئی نہیں ھے دیدی بنا جواب دیتے کھانا کھاتے میری باتیں سنتی ھوئی مجھے دیکھ رھی تھی پھر دیدی کھانا کھاکر اٹھنے لگی میں نے کہا دیدی کچھ تو جواب دو۔ دیدی آٹھ کر برتن اٹھاکر کہا تم پاگل ھو گئے ھو۔ پھر برتن دھونے لگی۔ میں آٹھ کر پیچھے سے دیدی کو باھوں میں بھر کر چومتے کہا ہاں پاگل ھو گیا ھوں صرف آپ کا ساتھ ھی تو مانگا ھے آپ کو وہ خوشی دونگا جو جیجو بھی نہیں دے سکا دیدی نے خود کو مجھ سے چھڑاکراپنے روم چلی گئی پھر صبح کو دیدی مجھے اٹھانے آئی میں نے دیدی کو باھوں میں بھر کر اپنے ساتھ رضائی میں لےکر چومنے لگا لن کی رگڑائی بھی کی پھر دیدی چھڑا کر ناشتہ کا کہے کر چلی گئی میرا لن مستی میں کھڑا تھا۔ میں آیا اور دیدی کچن میں تھی۔ پھر دیدی کو پکڑ کر چومنے لگا۔ دیدی نے کہا گوپی شرم کرو دیدی کے ساتھ۔ میں نے دیدی کو چھوڑ کر کہا پلز دیدی مان جاؤ۔ کہا ناشتہ کرو اور آفس جاؤ میں ناشتہ کرکے تیار ھوکر دیدی سے کہا دیدی ایک بار چومنے دو۔ دیدی چپ تھی۔ دیدی کو پکڑ کر ھونٹوں کو چوم کر آفس گیا گھر آتے میں نے دیدی کے لئے سونے کا نیکلس اور ٹوپس لیا اور گھر آیا اور دیدی صوفہ پر بیٹھی ٹی وی دیکھ رھی تھی دیدی سے کہا آج کھانا باہر کھائینگے پھر دیدی کو اپنی طرف کیا تو دیدی نے کہا گوپی میں نے لن نکال کر کہا پلز ایک بار ہاتھ میں لو کہا نہیں میں نے ہاتھ پکڑ کر لن پر رکھا دیدی نے ہاتھ ڈھیلا چھوڑ دیا اور لن کو اپنے ہاتھ میں پکڑ کر بیٹھ گئی میں نے دیدی کی چوت کو ہاتھ لگایا تو اٹھنے لگی میں نے پھر سے بیٹھا دیا دیدی کو چومنے لگا اتنی دیر میں بےبی رونے لگی پھر دیدی بےبی کے پاس گئی میں بھی پیچھے آیا دیدی بےبی کے لئے دودھ بنانے لگی۔ میں نے کہا دیدی آپ کے لئے گفٹ لایا ھوں دیدی سن کر خوش ھوکر کہا دیکھاؤ کیا لائے ھو میں نے گفٹ دیا دیدی دیکھ کر بہت خوش ھوئی دیدی سے کہا جلدی تیار ھو جاؤ چلتے ہیں پھر دیدی تیار ھوئی گفٹ پہنا اور تیار ھوکر مجھے دیکھایا دیدی بہت سندر لگ رھی تھی میں نے دیدی کو باھوں میں بھر چوم کے تعریف کی پھر ھم باہر گئے کھانا کھاکر واپس آئے تو میں دیدی پر چڑھنے لگا تو دیدی نے غصہ سے منع کیا میں غصہ سے اپنے روم گیا اور دو دن تک دیدی سے بات نہیں کی اور نہ ھی کھانا کھایا اب دیدی پریشان ھونے لگی مجھ سے کہا تم مجھ سے بات کیوں نہیں کرتے اور کھانا کیوں نہیں کھاتے میں نے کہا آپ کو پتا ھے اور اپنے روم میں آکر لیٹ گیا پھر کھانے کے لئے بلانے آئی میں نے کہا مجھے نہیں کھانا کہے کر دوسری طرف کروٹ لےکر لیٹ گیا دیدی چلی گئی۔ پھر قریب ایک گھنٹے بعد میرے پاس آئی میرے ساتھ بیٹھ کر کہا گوپی میرا سیوا کون ھے۔ میں نے کہا دیدی میرا بھی آپ کے علاواہ کوئی نہیں ھے۔ دیدی نے کہا میں تمہاری بات ماننے کے لئے تیار ھوں مگر ایک شرط ھے میں نے کہا کون سی شرط۔ کہا نہ ھی میں کپڑے اتاروں گی اور نہ ھی اندر کرنے دوں گی باقی تم سب کچھ کر سکتے ھو۔ میں۔ نے کہا ٹھیک ھے پر ھم ساتھ میں سویا کریں گے۔ مسکرا کر کہا ٹھیک ھے اب چل کر کھانا کھا لو۔ پھر ھم کھانا کر۔ دیدی کے روم میں آئے۔ میں بیڈ پر بیٹھا دیدی نے بےبی کو دودھ بناکر دیا اور میرے ساتھ آکر بیٹھ گئی۔ میں نے دیدی کو باھوں میں بھر کر دیدی کے منہ میں منہ دیا ھم ھونٹ زبان چوسنے چومنے لگے دیدی کے مموں کو دباتا چومتا رھا پھر دیدی کے اوپر آکر دیدی کو چومتا ھوا دیدی کی شلوار پر دیدی کی چوت کو سہلاتا اور چومتا رھا دیدی بھی ھوٹ ھو گئی اور میرا ساتھ دینے لگی پھر دیدی کی ٹانگیں اٹھا کر دیدی کی شلوار پر دیدی کی چوت پر لن رگڑنے لگا۔ میں بہت مستی میں تھا اور دیدی بھی فل مستی میں تھی کچھ ھی دیر میں دیدی فاریغ ھوئی اور مجھے باھوں میں بھر لیا پھر دیدی کو کہا دیدی الٹی لیٹو دیدی الٹی لیٹی دیدی کی گانڈ کے دونوں ہیپ میں لن رگڑتا رھا دیدی بھی ھوٹ تھی تین گھنٹے میں اور دیدی مست رھے پھر دیدی کو باھوں میں لےکر ھم لیٹے دیدی سے کہا دیدی مزہ آیا تو دیدی نے مسکرا کر میرے ھونٹ چوم کر کہا تم کو مزہ آیا میں نے کہا ہاں بہت مزہ آیا پھر دیدی نے میرے منہ میں منہ دیا ھم ھونٹ زبان چومتے چوستے سوگئے اب میں اور دیدی دن رات مست پیار کرنے لگے اب دیدی کبھی کبھی مجھے خود بہت مست کرتی۔ اسی طرح ھم ایک ہفتے تک مزے کرتے رھے۔ پھر ایک رات کو بےبی کو ھم نے بڑی مشکل سے سلایا میں اور دیدی بیڈ پر بیٹھے تھے دیدی میری باھوں میں تھی اور ھم منہ کا پیار کر رھے تھے۔ پھر میں چڈی اتار کر بیٹھا میرا لن مستی میں کھڑا تھا دیدی کے ہاتھ کو لن پر رکھا دیدی نے لن کو ہاتھ میں لےکر سہلانے لگی دیدی سے کہا دیدی میرا لن کیسا ھے دیدی نے لن کی تعریف کی میں نے کہا دیدی منہ میں لو دیدی مجھے دیکھنے لگی دیدی کو چوم کر کہا پلز دیدی۔ پھر دیدی نے مسکرا کر میرے ھونٹ چوم کر میرا سینہ چومتی ھوئی لن کے پاس آکر لن کو چومنے لگی پھر ٹوپہ کو ھونٹوں میں لےکر چوپے لگائے پھر سارے لن کو منہ میں لےکر چوپے لگانے لگی پھر دیدی مستی میں لن کو پیار کرنے لگی بہت دیر بعد دیدی نے لن کا پانی نکال دیا پھر دیدی لن کو خود پیار کرنے لگی آفس جاتا تو کہتی تھوڑا سا لن کو پیار کرلو پھر چلے جانا جب آفس سے آتا تو پہلے لن کو پیار کرتی اسی طرح کچھ دن گزرے ایک رات کو دیدی سے برداش نہ ھوا تو خود نگی ھو گئی اور کہا اب تم سب کر سکتے ھوں پھر میں دیدی کی چوت میں لن ڈال کر چدائی کرنے لگا

 

دیدی بہت ھوٹ ھو گئی پھر دیدی نے خود ہر اسٹائل سے چدائی کرتی رھی۔ پھر ھم چدائی کرکے ھم لیٹے تو دیدی نے کہا جب تم مجھے پیار کرتے تھے تو میں بہت ھوٹ ھو جاتی تھی من میں کہتی گوپی میرے کپڑے اتار دو اگر تم میرے کپڑے اتار دیتے تو میں منع نہیں کرتی میں نے کہا دیدی آپ نے منع کیا تھا دیدی نے کہا میں نے بھی یہی سوچا کے میں نے منع کیا ھے اس لئے میرے کپڑے نہیں اتار رھا پھر سوچا میں خود ھی اپنے کپڑے اتار کر گوپی کو کرنی کی اجازت دوں پھر ھم چدائی میں مست ھو گئے پھر ھم ہر وقت چدائی کرتے رہتے اور کچھ ھی دنوں میں دیدی پیٹ سے ھو گئی ھم دونو بہت خوش ھوئے پھر ہمارا بیٹا ھوا دیدی کا میں دودھ پیتا تو دیدی مستی میں آجاتی میں اور دیدی بس چدائی میں مست رھتے اسی طرح ہمارے تین بچے ھوئے پھر فیملی پلنگ کرلی۔ اب بچوں کی شادیاں ھوگئی ہیں میں اور دیدی اب بھی بہت چدائی کرتے ہیں ھم بہت خوش ہیں۔ مجھے دیجئے اجازت۔ اپنا خیال رکھنا۔ بائے۔۔