جیل میں گانڈ وج گئی


آج سے کافی سال پہلے ایک کار ایکسیڈنٹ کیس میں مجھے 2 دن کے لیے جیل جانا پڑ گیا کیونکہ ان دنوں میں وکیلوں کی ہڑتال تھی. جیل میرے لیے نئی تھی اور میں پریشان بھی تھا لیکن مجبوری تھی میری ضمانت دو دن کے بعد ہونی تھی اور دو دن مجھے اڈیالہ جیل میں گزارنے تھے.

خیر مجھے اڈیالہ جیل بیرک میں شفٹ کر دیا گیا اور پھر وہاں موجود قیدیوں سے بات ہونے لگی اور سب پوچھنے لگی کہ کیا کیس ہے اور گپ شپ کرنے لگے.

میں پریشان تھا لیکن کیا کر سکتا تھا ہفتہ اتوار دو دن مجھے گزارنے تھے. بہت بے دلی کے ساتھ جیل کا کھانا کھایا اور پھر شام کو ہماری بیرک کا دروازہ بند ہو گیا. مجھے سونے کے لیے بستر دیا گیا تھا جو میں وہیں باقی قیدیوں کے ساتھ بچھا دیا. میرے ساتھ ایک لاہور کا لڑکا جس کا بھولا تھا جسکی کی عمر تقریباً 22 تھی اسکا بستر تھا. بھولا ڈکیتی کیس میں سال سے جیل میں تھا.

رات ہوتے ہی بیرک کی لائٹس بند ہو گئی اور سب سونے لیٹ گئے میں بھی دن بھر بہت تھک چکا تھا اور مجھے پتہ نہیں چلا میری کب آنکھ لگ گئی. تقریباً آدھی رات کو میری آنکھ کھلی تو مجھے محسوس ہوا کہ میری شلوار اتری ہوئی ہے اور کوئی میری گانڈ کے سوراخ پر تھوک لگا رہا ہے میں نے شلوار اوپر کر کہ ناڑہ باندھ لیا اور پھر سونے لیٹ گیا. کچھ دیر کے بعد میں نے محسوس کیا میری شلوار کے اوپر سے کسی کے میرے لن کو پکڑا ہوا ہے اور سہلا رہا ہے اب میں نے آٹھ کر دیکھا تو یہ بھولا تھا اور بھولے نے مجھے چپ کر کہ لیٹ جانے کا اشارہ کیا اور میرے ہاتھ اپنے لن پر رکھ دیا اور میں نے بھولے کو لن کو پکڑ لیا.

میں گرم ہو چکا تھا بھولے نے میری شلوار کا ناڑہ پھر کھول دیا میں نے ادھر ادھر دیکھا تو سب سو رہے تھے اور میں شلوار ٹانگوں تک اتار دی اور اپنی گانڈ بھولے کی طرف کر دی. اب بھولے نے میری گانڈ کے اوپر ہاتھ پھیرنا شروع کر دیا مجھے مزا آریا تھا. بھولے نے میری گانڈ کے سوراخ پر تھوک لگانا شروع کر دیا اور بھولا کافی زیادہ تھوک میری گانڈ کے سوراخ پر لگا رہا تھا. جیل بیرک میں گھپ اندھیرا تھا اور بھولا میری گانڈ پر مزے لے رہا تھا.

کچھ دیر کے بعد مجھے بھولے کے لن کا موٹا ٹوپا اپنی گانڈ کے سوراخ پر محسوس ہوا اور بھولا اپنے لن کے ٹوپے کو میری گانڈ کے سوراخ پر رگڑ رہا تھا. اب بھولے نے میری گانڈ کے سوراخ پر زور لگایا تو میں نے درد برداشت کرتے آواز نہیں نکالی اور بھولے کے لن کا ٹوپا میری گانڈ کے اندر گھس چکا تھا. اب بھولے نے دھیرے دھیرے میری کمر پر ہاتھ رکھ کر اپنا پورا سات انچ کا لن میری گانڈ کے اندر ڈال کر آہستہ آہستہ میری گانڈ چودنے لگا.

بھولا دھیرے دھیرے میری گانڈ چود رہا تھا اور ساتھ ساتھ میرے لن کو سہلا رہا تھا مجھے مزا ارہا تھا. بھولا کا پورا لن میری گانڈ کے اندر تھا اور بھولا اس چیز سے بے نیاز ہو کر میری گانڈ چود رہا تھا کہ کوئی دیکھ لے گا اور مسلسل میری گانڈ چود رہا تھا. کچھ دیر کے بعد مجھے اپنی گانڈ میں کچھ گرم گرم گرتا ہوا محسوس ہوا بھولا میری گانڈ میں اپنی منی چھوڑ رہا تھا اور بہت زیادہ منی کی پچکاریاں مجھے اپنی گانڈ میں گرتی محسوس ہو رہی تھی. بھولا نے مجھے گانڈ ٹائٹ پکڑ کر اپنی طرف کھینچ لی اور بولا بہت ٹائٹ اور گرم گانڈ ہے چھ ماہ بعد کسی کی گانڈ میں منی نکلی ہے پھر کچھ دیر بھولا نے لن میری گانڈ میں ڈالے رکھا اور پھر کچھ دیر کے بعد دوسری بار میری گانڈ چودی اور پھر ہم سو گئے.

اس کے بعد اگلی رات بھولا میری گانڈ چود رہا تھا کہ ساتھ ایک قیدی نے دیکھ لیا اور پھر بھولے کے ساتھ اس دوسرے قیدی نے بھی میری گانڈ چودی اور دونوں نے ملکر کر 4 بار میری گانڈ چودی. مجھے جیل میں قیدیوں سے گانڈ چدوا کر بہت مزا آیا اس سے اگلے دن میری ضمانت ہو گئی اور میں واپس گھر آگیا اور آج تک میں اپنی جیل میں چدائی نہیں بھول سکا.