دوست میری گانڈ چود گیا


ایک دن میں اپنے دوست کے ساتھ گھومنے ایک شوپنگ مال گیا وہاں پر کافی دیر گھومنے کے بعد ہمارا دل کرنے لگا کہ کسی کو پٹا کر اسکی گاڑی میں چدائی مارتے ہیں ہم تھک گئے تھے سب کے پاس سے گزر کر انکے پیچھے سے چوتڑوں کو دبا دبا کر۔ ہم ایک جگہ کھڑے سب کو دیکھ کر اپنے خوار لنڈ کو ٹھیک رہے تھے دیوار سے کہ رات کے گیارہ  بج گئے اور پھر سب اہے گھروں کو جارہے تھے۔

ہم کر اپنی گاڑی میں بیٹھ کر باتیں کر رہے تھے- میرے دوست نے کہا کہ چل چھوڑ یار کیا لڑکی کو ڈھونڈ کر اسکی چدائی مارنا کیوں نہ ہم دونوں آپس میں سکس کریں گانڈ چدائی کا۔ میں نے اسکو کہا کہ نہیں مگر میرا دل بھی کرنے لگا اور جوانی کا جوش تھا تو پھر ہم دونوں اسکے گھر گئے اور وہاں جاکر اسکے کمرے میں رات رکے اس کا ابو باہر ہوتا تھا امی اس رات کسی شادی کے فنکشن مٰں تھی کسی کو میرے وہاں جانے کا علم نا ہواتھا۔ اسنے مجھے بستر پر لٹاکر اپنے پورے کپڑے اتار دئے وہ ایک دم گورا سکسی تھا۔
اسنے کہا کہ پہلے وہ میری مارے گا پھر میں اسکی۔ میں بھی یہی چاہتا تھا پھر اسنے میرے ہونٹوں کو چوما اور میری گردن کو چاٹتا ہوا میری شڑٹ اوپر کرکے میرے آدھے ننگھے جسم کو چاٹنے لگا میں لڑکیوں کی طرح سکسی آوازیں نکال رہا تھا اور پھر میں نے جلدی  اپنی شڑٹ اتر دی اور اسکا لنڈ آرام آرام سے کھڑا ہو رہا تھا اور میرا فل ٹائٹ ہو چکا تھا۔ اسکے بعد اسنے میری پینٹ اتاری اور میرے لنڈ کو پکڑ کر سہلاتا ہوا اسکو چوسنے لگا۔
افف ف ف کیا مزہ آرہا تھا میں نے اسکے بالوں کو پکڑ کر اسکو لنڈ منہ میں دبانا شروع کردیا۔ پھر اسنے اپنا لنڈ میرے منہ میں ڈالا اور میرا لنڈ چوستا رہا۔ میں نے بھی آرام آرام سے اسکا لمبا بڑا موٹا لنڈ اپنے منہ میں لے کر چوسنا اور چاٹنا شروع کردیا تھا۔ مجھے بھی مزہ آرہا تھا اور فل سکس چڑھ گیا تھا۔
اسکے بعد دوست نے مجھے گھوڑا بنا کر پیچھے سے لنڈ کو میری گانڈ پر رگڑنے لگا اور تھوک لگا کر آرام سے اندر گھسانے لگا۔ اف ف ف میرا درد بڑھ رہا تھا .اور وہ آدھا لنڈ اندر کرکے رک گیا تھا۔ پھر اسنے مجھ سے لپٹ کر میرے ہونٹوں کو کسنگ کے ساتھ پیچھے سے ایک زور دار دھکا مارا .اور لنڈ پوار میری گانڈ میں گھس گیا۔ میں درد سے کراہ رہا تھا.اور وہ آرام آرام سے مجھے لٹا کر میری گانڈ مارنے لگا گیا تھا۔
پانچ  منٹ بعد مجھے بھی مزہ آرہا تھا اور میں بھی فل خوار اس سے گانڈ مروا رہا تھا کہ اسکے دھکوں کے ساتھ بستر پر میرا لنڈ رگڑ رگڑ کر میں فارغ ہو گیا .اور سن ہو کر لیٹ گیا جبکہ وہ مزید تین  منٹ تک میری مارنے کے بعد میرے اوپر فارغ ہوا. اور میرے اوپر مجھے سے لپٹ کر ہی سو گیا۔ ہم پوری رات ایسے سوتے رہے اور پھر صبح کو میں نے کہا .اب مجھے تم گانڈ وہ انکاری ہو گیا مجھے بہت غصہ آیا اور میں  نے اس سے بدلہ لینے کا سوچا
….
تب میں نے ایک اور دوست سے مشورہ کیا کہ میرے ساتھ ہاتھ ہو گیا ہے ا سنے کہا وہ ممی ڈیڈی ہاتھ کر گیا تم پینڈو ہو کے بدلہ لو اس کا ابو باہر ہوتا ہے اور ماں کاروبار سنبھالتی ہے ا سکی ماں کے دفتر نوکری کرو اور اس کی ماں چود ڈالو میں نے کہا اچھا خیال ہے اور ٹارگٹ کر لیا کہ ایسا کرونگا اور وہ مجھے اندر اپنے کمرے میں لا کر مجھ سے ابتدائی بات چیت کے لئے پوچھنے لگی۔ میں نے کہا کہ آپ مجھے ماہانہ  بیس ہزار دینگی میں اچھی طرح سے کام کرونگا
اور میں اپکے سارے معاملات دیکھ لوں گا۔ سو انھوں نے مجھے کہا کہ اسوقت فائل وہ گھر بھول گئی ہیں اور مجھے رات نو بجے انکے گھر آنے کو کہا میں نے وعدہ کر لیا اب مسئلہ تھا کہ اس کے گھر جاتا تو میرای گانڈ مارنے والا دوست بھی اپنے گھر ہوتا اس کا حل ی نکالا کہ میرے دوسرے دوست نے اس کو گھر سے پک کیا.اور سینما فلم دکھانے لے گیا اب گھر خالی ہو گیا تھا۔
میں وقت کے مطابق انکے گھر گیا۔ وہ اکیلی تھی اتنے بڑے گھر میں اور ایک دم سکسی جوان لگتی تھیں اور پاکستانی سکس کرنے کا ارادہ بننے لگا۔ مجھے انھوں نے فائل دی اور میرے ساتھ سیگریٹ پیتی ہوئی باہر چہل قدمی کرتے ہوئے سمجھانے لگیںوہ دراصل خاوند سے اداس ہو چکی تھی .اور لن کی ضروت تھی اس بھی اور مجھے چوت چاہیئے تھی
اسی دوران میں انکو کافی دفعہ ٹچ ہوا اور وہ میرے ساتھ چپک کر چل رہی تھی۔ ایک دم میرا پاوں کہیں گھاس میں پھنسا اور میں انکے اوپر گر پڑا۔ اب وہ میرے نیچے اور میں انکے اوپر اور انکا ایک بوب میرے ہاتھوں سے دبا ہوا۔ جبکہ انکے اوپر لیٹنے سے انکے ممے کمیز سے زیادہ باہر نکل رہے تھے۔ میرا منہ انکی گردن اور چھاتی پر لگا. اور سلپ مار گیا۔ میں اٹھا اور انکو اٹھا کر معافی مانگی
لیکن وہ اپب مجھے ایک سکس کرنے کی نظر سے دیکھ رہی تھی۔ مجھے بھی بڑا مزہ آیا تھا اور انکے ممے اف ف  فل نرم اور بڑے بڑے گرم تھے۔ انھوں نے جب مسکرا کر دیکھا تو میں نے کہا میڈم یو آر ویری بیوٹی فل   وہ بولی اچھا کیا اس بیوٹی کو حاصل کرنا چاہو گے. مٰں نے کہا کوئی بے وقوف ہو گا جو انکار کرے گااور  آرام سے انکے قریب آکر انکے ہونٹوں کو مسلتے ہوئے اس پر کس کیا۔
وہ جیسے مست ہو کر میری ہوگئی۔ میں نے انکو اندر لے جاکر صوفے پر لٹایا اور انکی قمیض اتار کر مموں کو برا سے نکال کر انکو کسنگ کے ساتھ پوری آدھی زبردست جوانی کو چاسنے چاٹنے لگا۔ مجھے فل سکس چڑھ رہا تھا اور میں بھی مست ہونے لگا. انکی بانہوں میں۔پھر میں نے اپنے کپڑے اتار کر انکی شلوار اتاری اور ہم فل ننگھے ایک دوسرے سے لپٹے بھوکوں کی طرح سکس کرتے رہے
اور پھر میں نے انکی چوت کو انگلیوں سے چودنے کے بعد انکی ٹانگوں کو اوپر اٹھا کر اپنا لنڈ اندر گھسانا شروع کردیا انکی سسکیاں نکلنے لگیں اور سکسی آوازوں کی وجہ سے میرے جھٹکے جان پکڑنے لگے۔ انکی پوری ننگھی چکنی جوانی فل اگے پیھے میرے جھٹکوں سے ہل رہی تھی اور میں انکے مموں کو دباتا ہوا انکی چوت مارتا رہا۔
پانچ  منٹ کی چدائی کے بعد انکی چوت میں ہی فارغ ہوا اور پھر انکے اوپر لیٹ کر ہم لمبی سانسیں لیتے رہے۔ اسکے بعد مجھے وہ اپنے گھر ہی بلاتیں اور ہم سکس کرنے کے ساتھ کام بھی کرتے۔ پھر کچھ دنوں کے بعد انکو میں نے نئے طریقے سے چودنے کے لیئے انکی گانڈ بھی ماری اور اسکے ساتھ پاکستانی سکس کیا۔ اس نے میری خوشی کی خاطر گانڈ بھی دی اب مجھے سکون ہے کہ اس کی  نا سہی اس کی ماں کی گانڈ مار لی ہے