جوانی ننگی ہو گئی


ہائے دوستوں میرا کام ہے گھروں میں  خفیہ کیمرہ نصب کرنااور انسٹالیشن سے متعلق ہر طرح کا کام سر انجام دیتے ہیں  تاکہ کوئی گاہک یہ نا کہے سروس پوری نہیں ملی ہے میری کئی ایک بڑی مشہور کمپنیاں ان کی پوری چین میرے سے سروس لیتی ہے

میں شروع دن سے ہی سیکس کا ہنگری نوجان اور دل پھینک قسم کا بندہ ہوں مجھے جہاں بھی اکیلی لڑکی مل جائے اس کو گھر تک چھوڑ کے آتا ہوں اس طرح میں نے کئی ایک لڑکیوں کی پھدی لے لی ہے میں جان بوجھ کے اپنا حلیہ بھی تبدیل کرتا رہتا ہوں تاکہ کوئی مجھے پہچان نا سکے کیونکہ میرا کام ہی دن رات سیکس کرنا ہوتا ہے اندر سے ڈرتا بھی ہوں کہیں کوئی گڑ بڑ نا ہو جائے
کیونکہ کچھ لڑکیاں اب بہت چالاک ہو گئی ہیں اور ان کا بس چلے تو اوروں سے مال ہی کھاتی رہی لڑکیوں کی مال کھانا عادت بن چکی ہے میں کسی کو مال کھلاتا ہوں تو اس کی پھدی لیکر ہی کھلاتا ہوں جب تک پیسے پورے نا ہو جائیں میں اس کی پھدی مارنے سے باز نہیں آتا
کئی بار میں نے دفتر میں کام کرنے والی شاگرد ٹائپ کی لڑکیوں  کی پھدی بھی لی ہے لڑکیوں کی پھدی سے بھی زیادہ  اگر آنٹی نما جوان پاکستانی  چودنے کو مل جائے تو کیا ہی بات ہوتی ہے کاش مجھے شازیہ جیسی لڑکی بار بار ملتی
شازیہ کی ننگی چدائی والی کیمرے میں ریکارڈنگ کی مووی میرے ہاتھ لگ گئی تھی مٰں نے اس کو پورا پورا فائدہ اٹھایا تھااور وہ ایک نئی ابھرتی ماڈل تھی سیکس اسکینڈل سامنے آنے پہ  اس کا کیریئر داو پہ لگ سکتا تھا سو اس نے مجھے بولا چاہتے کیا ہو
میںنے سمپل کہا تمہارے چوت اور اس نے پوچھا کب کہاں تو میں  نے اپنے گھر کا ایڈریس اور ویک اینڈ نائیٹ کا وقت بتا دیا تھا  اس نے مجھ پہ اعتماد کیااور بولی ایک بار میری مووی دکھاو میں نے کہا اگر سچی ہو تو بولی جو کہو گے  میں نے سارے اپنے کپڑے اتار دیئے انڈر ویئر رہ گیا تھا اور اس کو فلم آن ک کے دکھائی اس نے دیکھی تو پسنیے میں شرابو ہو گئی
کہنے لگی اس فلم کیو کبھی آن ایئر نہیں جانا چاہیئے  میں بہن چود ہوں  بولا تو پھر اس آج کی خوبصورت رات کو  آ پ کو بھی بنا چدائے گھر واپس نہیں جانا چاہیئے  اس نے  سمجھداری کا مظاہرہ کرتے ہوئے ایک ایک کر کے سارے کپڑے اتار دیئے تھے اور اب وہ سیکسی برا اور پینٹی میں یوں لگ رہی تھی
گویا ھسینہ عالم کی کیٹ واک کرنے کا موڈ ہے سوئمنگ سوٹ میں  کیا تنے ہوئے سیکسی بڑے ممے تھے میرے لن اور منہ سے رال ٹپکنے لگی تھی اور میں اس پہ یوں ٹوٹ پڑا جیسے وہ کہٰں بھاگی جا رہی ہو پاکستانی ننگھی لڑکی دیکھنے کا مجھے بڑا شوق ہے ایک بار اتفاق سے پاکستانی ننگھی دیکھی تھی
اور پھر ایسا آئیڈیا ملا کہ اب میں ہر نئے گاہک سے کمائی کرنے کے ساتھ ساتھ ان کے گھر کی کوئی نہ کوئی ننگھی عورت یا لڑکی مفت میں دیکھ لیتا ہوں میرا کاروبار سیکورٹی کیمروں کی تنصیب اور فروخت کا ہے ہم پبلک مقامات کے ساتھ ساتھ کوٹھیوں بنگلوں کے بیرونی گیٹ پر کیمرے نصب کرنے کے علاوہ بعض لوگ گھر کے درمیان یا گزرگاہ میں بھی خفیہ کیمرہ لگوا لیتے ہیں سروس مہیا کرتے ہیں بس یہی سے میرا کام شرع ہو جاتا ہے
ایک بار ہماری ورکشاپ میں کچھ کیمرے آئے ان میں کوئی نقص تھا میرا حکم ہوتا ہے کہ جب تک میں نے دیکھ لوں کوئی ہمارا نمائندہ کیمرے میں ہوئی ریکارڈنگ نہیں دیکھ سکتا اور میں نے کئی بار ان کیمروں میں گرم سین دیکھے اور انجوائے کیا شروع میں جب میں نے پہلا سین دیکھا تھا تو اس میں ایک نوجوان اس گھر میں رہنے والی ایک لڑکی کے ساتھ سکس گھر کی مین گزرگاہ میں ہی کر رہا تھا وہ شائد اس کا کوئی رشتہ دار تھا ریکارڈنگ کے مطابق وہ اس جگہ کئی دن رہا تھا
لوگ کئی بار خود بھول جاتے ہیں کہ ان کے مکان میں اس جگہ کیمرہ لگا ہوا ہے تب بھی ایسا ہی ہوا تھا اس نوجوان نے اسی راہداری میں جہاں کیمرہ نصب تھا پاکستانی ننگھی کو ڈوگی پوز میں کیا ہوا تھا اور زور زور سے اس کی چودائی کر رہا تھا وہ لڑکی بڑے مزے سے چودائی کرا رہی تھی اور وہ لڑکی کبھی لنڈ کو منہ میں ڈال لیتی اور کبھی چوت کے اندر نوجوان نے اس نازک سی لڑکی کو پھر اپنے ہاتھوں پر اٹھا لیا تھا اور لنڈ ڈالکر اس کو اوپر نیچے اچھال رہا تھا دونوں نے بڑے مزے کیے
اب میں جان بوجھ کر پہلے دن کسی کے گھر کیمرہ نصب کروں تو ایک آدھ ایسی جگہ پر ان سے بھی آنکھ بچا کر خفیہ کیمرہ لگا دیتا ہوں اور ان سے کہتا ہوں اگلے دن ہم آ کر ان کیمروں کی کارکردگی دیکھنے آئیں گے اور پھر اگلے دن یہ خفیہ کیمرہ میں اتار لیتا ہوں
دوسرے کیمروں کی اوکے رپورٹ بتا کر واپس آجاتا ہوں پھر اس خفیہ کیمرے کو شاپ میں آ کر آن کرتا ہوں یہ باتھ روم میں یا بیڈ روم کی کسی خفیہ جگہ لگایا گیا تھا اور آپ اندازہ کر لیں بیڈ روم میں اس رات نہ بھی چودائی ہوئی ہو باتھ روم کے سین تو ہر صورت دیکھے جا سکتے ہیں
میں نے ایک بارپاکستانی ننگھی باتھ روم میں خود کے ساتھ سکس کرتی بھی دیکھی تھی اس کا مجھے یہ فائدہ ہوا کہ پھر میں نے اس پاکستانی ننگھی کو دوست بنا لیا اور پھر پاکستانی ننگھی نےکئی بار اس کی چودائی کی وہ گرم لڑکی تھی اور سکس کی بھوکی تھی وہ مجھے چودائی کرانے کے بعداپنے امیر باپ کی کمائی سے مہنگے سوٹ بنانے کیلئے پیسے بھی دیتی تھی میں جب بھی کسی خفیہ کیمرے میں پاکستانی ننگھی کو دیکھتا ہوں بڑا انجوائے کرتا ہوں میرا کاروبار کتنا زبردست ہے کمائی بھی اور چودائی بھی اس کو کہتے ہیں قسمت کا دھنی