تنہائی بارش وہ اور میں


اردو سیکس کہانی  ہو اور لڑکی  کی چدائی کا ذکر نا ہو بھلا ی کیسے ممکن ہے اب تو ہم جہاں بھی اردو کا لفظ پڑھتے ہیں سیکس کہانی کا سین خود بخود آنکھوں کے سامنے آجاتا ہے اور دل کرتا ہے تنہائی ہو حسینہ ہو اور کباب ہوں شرب کی بات مٰں نہٰں کرتا کیونکہمیں پیتا نہیں ہوں اور شراب اور پینے پلانے سے مجھے ایک  شعر یاد آرہا ہے کہ کیوں مجھے پینے کی عادت نہٰں ہے وجہ جانیئے ،، سلامت رہے تیری آنکھوں کی مستی مجھے مےکشی کی ضرورت نہیں  ہے،، تو دوستوں اسی لیئے ہم پیتے نہیں ہیں

بارش کا پاکستانی شہر کراچی کا زبردست موسم مجھے بہت پسند ہے  اس موسم میں سہانی یادیں ہیں میرے جوانی کے دور کی وہ ایک راسلے میں کام کرنا پھر چھوڑ کے فلموں کے سکرپٹ لکھنے کا پنگا اور نا جانے کیا کیا اب تو ا سبات کو سالوں بیت گئے ہیں اور بالوں میں چاندی بھر گئی ہے لیکن کیا کریں دل تو  بچہ ہے جی اس سہانے موسم میں نہانے اور گھومنے کا اپنا ہی مزہ ہے اور بارش میں بھیگی ہوئی لڑکی تو مجھے بہت پسند ہے  کیا بدن نکھر کے مکھن کی طرح ملائم ہو جاتا ہے

اور مجھے بہت اچھی لگتی ہے ایسے ہی ایک بارش کا ذکر ہے میں آفس سے گھر آرہا تھا مجھے بس اسٹاپ پر ایک پاکستانی لڑکی نظر آئی وہ اکیلی کھڑی تھی  ہائے اکیلی لڑکی کھڑی ہو اور ہم اس کو یونہی کھڑا رہنے دیں یہ کیسے ممکن ہے چاہے پنگا ہی کیوں نا ہو جائے ہم تو لفٹ کی آفر ضرور کرینگے کیونکہ دل ہے پاکستانی ہندوستانی بھی کہہ سکتے ہیں اگر آپ ہندوستان رہتے ہوں لیکن مٰں پاکستانی ہوں سو میں کہوں گا دل ہے پاکستانی ویسے فرق کوئی نہٰں ہے اور نا پڑتا ہے دونوں جانب ایک ہی جیسے ترسے ہوئے رہتے ہیں

روڈ بھی سنسان تھا بارش کافی دیر سے ہو رہی تھی اور کافی تیز ہو رہی تھی لوگ بہت کم تھے سڑک پہ اور اس دوران یوں ایک رومانٹک سین میرا منتظر تھا کیا سین فلمی ہی تھا بالکل  جیسے  انڈین فلمی چنبیلی میں   ایک رات بارش اور کرینہ کپور ایک رنڈی کے کرادر مٰں موجود ہوتی ہے لیکن وہ تو آفس ورک والی لیڈی لگ رہی تھی ا سکے پاس جو بیگ تھا وہ عام طور پہ آفس گوئنگ والیوں کا ہوتا  ہے بارش کافی تھی اس لیے روڈ پر گاڑیاں کم تھیں اور پبلک ٹرانسپورٹ بھی نہ ہونے کے برابر تھی

میں نے اپنی کار اس کے پاس روکی اور اسے اشارے سے کار میں بیٹھنے کا کہا اس نے منع کردیا  میں نے پھر کیا محترمہ میں بے کار لفنگا نہٰں ہوں  اور اپنا وزٹنگ کارڈ نکال کے ہاتھ باہر کیااور ا سکو دکھایا اس نے پکڑا اور پڑھنے کے بعد ایک دم بیٹھ گئی جیسے تسلی ہو گئی ہو میں کیا ہوں  چلو آپ کو بھی بتا دیتے ہیں میرے کارڈ پہ لکھا تھا ڈائریکٹر نیوز  اور آگے پبلشنگ ادارے کا نام میں نہیں  بتا سکتا کیونکہ پرائیوسی کا معاملہ بھی ہے نا یار  کہیں آپ مجھے ڈھونڈتے ہوئے وہاں آ جائیں اور  مجھے نوکری سے ہاتھ دھونے پڑ جائیں

پھر میں نے کار کا شیشہ کھولا اور اسے کہا میں اسے گھر تک چھوڑ دوں گا میرے ساتھ بیٹھ جائے بارش تیز ہے اور اس ٹائم گاڑی ملنا مشکل ہے وہ فضول میں اپنا ٹائم ضائع کر رہی ہے اور پریشان ہو رہی ہےبارش میں بھیگنے کی وجہ سے اس پاکستانی لڑکی کا پورا خوبصورت بدن گیلا ہو رہا تھا میں نے اوپر سے نیچے تک اسے دیکھا وہ بہت خوبصورت تھی اور بھیگ کر اور بھی اچھی لگ رہی تھی ویسے بھی مجھے بارش میں بھیگی ہوئی لڑکیاں بہت پسند تھیں

میں نے اس کا نام پوچھا اسے کہاں جانا ہے یہ پوچھا اور پھر اسے کھانے کے لیے کہا پہلے تو اس نے منع کردیا لیکن میرے اصرار پر وہ راضی ہو گئی اور پھر ہم نے ایک اچھے سے ہوٹل پر کھانا کھایا اور پھر میں اسے اس کے گھر چھوڑنے گیا جب گاڑی اس کے گیٹ پر روکی تو اس نے مجھے اندر آکر چائے پینے کا کہا میں راضی ہو گیا اور اس پاکستانی لڑکی کے ساتھ اندر چلا گیا اس کے گھر میں کوئی نہیں تھا وہ مجھے اپنے کمرے میں لے گئی اور خود چائے بنانے چلی گئی چائے بناکر

وہ اور بھی اچھی لگ رہی تھی نئے کپڑۓ پہن اور اور گھیلی خوبصورت بدن کی جوانی تو لش تھی مگر اب وہ اور لش گرم لگ رہی تھی  میں نے  بائی دے وے پوچھ ہی لیا کہ آپ کیا کرتی ہٰں تو بولی ایک پرائیوڑ یونیورسٹی  میں نفسیات  کی  لیکچرر ہوں گاڑی خراب ہو گئی ورکشاپ لینے گئی وہ ابھی ٹھیک نہٰں ہوئی تھی رکشہ والے بھی نہیں  اس وقت نظر آ رہے تھے پریشان تھی کہ اس وقت آپ نے آفر کر دی مجھے اسکو چودنے کے لیئے بہہت مزہ آنے والا دل کرنے لگا تھا وہ میرے پاس سامنے بیٹھ گئی

اور میں نے اسکے پاس جاکر اسکے ساتھ بیٹھ کر اس لڑکی کا نرم ملائم ہاتھ پکڑ کر اسے گال پر کِس کرنے لگا وہ گھبرا رہی تھی  میں نے کہا قسم سے کہتا ہوں تم نفسیات کی ماہر ہوں میں جب بھی تم جیسی شخصیت کی مالک لڑکی دیکھتا ہوں نہٰں رہ پاتا پلیز کیا تم میرے ساتھ کچھ پل گزارنا چاہو گی میں اچھا انسان ہوں دل کا بھی اور اخلاق کا بھی ا سنے میری آنکھوں میں دیکھا اگرچہ ماہر نفسیات وہ تھی لیکن میں جان گیا تھا وہ مان  چکی ہے

میں نے اسے رسم کے طور پہ  کہا ڈرو نہیں میں ہوںبہت اچھا دوست بن سکتا ہوں  اور پھر اسکو کسنگ کرنے لگا اس کے سارے پاکستانی لڑکی کے بدن سے مست کپڑے  اتارنے لگا پہلے تو روک دیا  مگر پھر ننگھی ہونے لگی اور وہ بھی مجھے موقع دیکھ کر ڈرتی ہوئی کِس کرنے لگی پھر میں نے اس کے زبردست جوانی والے جسم کے مست ممے چوسنے شروع کئے اس پاکستانی لڑکی کے بڑے والے جوان نوک والے ممے اپنے منہ میں لینے سے مجھے اور بھی مزہ آنے لگا وہ بہت زیادہ ہی گرم ہو رہی تھی اسکی سسکیاں نکل رہی تھی

اس نے میرا تنا ہوا کھڑا لنڈ پکڑ کر مسلنا شروع کیا مجھے بھی اسکی جوانی کو لوٹںے اور اسکے ہاتھ میں اپنا لنڈ پکڑ کر مزہ آنے لگا پھر اس نے میرا کھڑا ہوا لنڈ اپنی چکنی مست جوانی کی ننگھی چوت پرخو زور سے رگڑنا شروع کیا پھر میں نے اپنا کھڑ ہوا تنا ہوا لنڈ اس کی چکنی جوان چوت میں ڈالا

وہ زور سے ایک دم چیخی مجھے اس کی چیخوں پر اور سکس آنے لگا اور مزہ آرہا تھا اور میں اسے خوب جھٹکے دیکر چودنا چاہ رہا تھا لیکن وہ شریف لڑکی تھی اس نے زیادہ چدائی نہیں لگوا رکھی تھی مجھے اس پہ ترس آنے لگااور میں  نے اس رومانٹک شام کی طرح رومانٹک انداز سے ا سکو مستی اور پیار سے لبریز سیکس کیا دھیرے دھیرے کبھی پوز بدل کے ا سکو سکون دیکر فارغ ہوا اور دوستوں اردو سیکس کہانی کے آخر میں بتاتا چلو اس لڑکی نے تین سال میرے ساتھ گزارے

پھر خاندانی وجوہات کی بنا پہ ساری فیملی یو کے چلی گئی اور ابھی بھی مجھے کچھ دیر پہلے ا سکی کال آئی ہے اور میں نے اس کو بتایا کہ کہانی لکھ رہا ہوں تیری اور اپنی وہ ہنس دی اور بولی تم کبھی نہیں سدھروں گے اور فون بند ہوگیا وہ سب جانتی ہے میں نے کب کیا کیا ہے ا سنے ابھی تک شادی نہیں کی مجھے اپنے پاس بلا رہی ہے لیکن میں کیسے جا سکتا ہوں میں ماضی پرست  ہوں پرانے خیالات کا مرد  ہوں جو اپنے وطن کی مٹی  کی خوشبو سے دور نہیں جا سکتا۔