آپنی بھانجی کا دیوانہ

ھیلو دوستو۔ میرا نام وشنو ھے۔ میں گورا چٹا ھوں۔ اور میں صحت مند بھی ھوں۔ میرا لن 9 انچ لمبا اور 4 انچ موٹا ھے لمبی ٹائمنگ ھے میرا جس لڑکی پر دل آیا وہ انجلی ھے۔ انجلی بہت خوبصورت ھے۔ میں نے آج تک انجلی کے جیسی خوبصورت لڑکی نہیں دیکھی پیارا سا چہرہ کالی آنکھیں رسیلے ھونٹ 42 کے بڑے ممے۔ 36 کی کمر۔ پلی ھوئی ہلتی گانڈ مست فگر۔ میری طرح انجلی بھی صحت مند ھے۔ انجلی میری بھانجی ھے۔ انجلی مجھ سے 6 سال بڑی ھے۔ انجلی کی مما یعنی میری دیدی نے دوسری شادی کی ھوئی ھے۔ اور اپنے پتی کے ساتھ نیپال میں رہتی ھے۔ اور انجلی کا پاپا یعنی ججو بھی دوسری شادی کر کے دلی میں رہتا ھے۔ میں اور انجلی ممبئی میں رہتے تھے اور ججو دیدی انجلی سے کبھی بھی ملنے نہیں آتے تھے اور۔ انجلی کے ساتھ میرا دوستانہ ھے۔ انجلی ماموں کی طرح پیار کرتی تھی۔ پھر انجلی کی شادی ھو گئی۔ پھر انجلی کو دو بچے ھوئے تو انجلی کا پتی انجلی کو ڈیوؤس دے کر چلا گیا کیونکہ انجلی کا پتی انجلی کو چدائی کا سکھ نہیں دے پاتا تھا جس سے انجلی کا پتی سے جھڑا ھوتا تھا پھر انجلی نے ڈیوؤس کا کہا تو انجلی کا پتی ڈیوؤس دے کر چلا گیا۔ اور انجلی رینٹ کے گھر میں اپنے بچوں کے ساتھ اکیلی رہنے لگی۔ اور گھر کو چلانے کیلئے بچوں کی پرورش کیلئے چدائی کرنے کے پیسے لیتی تھی۔ تو میں انجلی کو صرف پسند کرتا تھا۔ کبھی کبھار میں بھی انجلی کے گھر رات گزارتا تھا۔ اور انجلی جب سوتی تو صرف نیٹی پہن کر سوتی تھی۔ نہ برا نہ چڈی۔ ایک رات میں انجلی کے گھر تھا اور سورہا تھا۔ تو تقریباً 4 بجے کے قریب مجھے پیشاب آیا پھر پیشاب کرکے آیا تو انجلی پر نظر پڑی انجلی کی چوت نظر آرھی تھی اور ایک ممہ بھی نکلا ھوا اور میں دیکھتا گیا تو میری حالت خراب ھو گئی۔ میرا لن بھی کھڑا ھو گیا من کر رھا تھا ابھی زبردستی انجلی کو چود دوں تو دیکھتے ھوئے لن کو سہلا رھا تھا۔ میں بہت زیادہ گرم ھو گیا تھا اور مجھ سے رھا نہ گیا تو میں نے انجلی کی چوت پھر زبان پھیری پھر میں اپنی جگہ پر لیٹے لن نکال کر انجلی کو دیکھ کر مٹھ مارتے لن کا پانی نکالا تو کچھ سکون ملا۔ اب ہر وقت مجھے گرمی چڑھی رہتی کیونکہ میں انجلی کی چوت کو چاٹنا چاہتا تھا انجلی کے مموں کو پینا چاہتا تھا اور انجلی کے ھونٹوں کو چوسنا چاہتا تھا اور انجلی کے منہ کو چوت گانڈ کو چودنا چاہتا تھا اور انجلی کو پیار کرنا چاہتا تھا میں تو انجلی کیلئے پاگل ھونے لگا لیکن میری انجلی مجھ سے بڑی تھی۔ اور طلاق شدہ تھی۔ اور بچے تھے۔ اور میں انجلی کے نام کی بہت دفع مٹھ بھی مار چکا تھا اور انجلی کو چودنے کیلئے ترستا تھا۔ انجلی کے گھر جب رات گزارتا۔ انجلی سوئی ھوتی تو اس کے بڑے مموں اور پلی ھوئی گانڈ کو دیکھ کر لن کھڑا ھو جاتا پھر میں دیکھتے ھوئے مٹھ مار لیتا اور انجلی کو چودنے کیلئے پاگل سا ھونے لگا۔ لیکن سمجھ میں نہیں آتا کے انجلی کو کیسے چودوں۔ ایک بار ایسا ھوا کے رات کو انجلی کا میں نے موبائل چیک کیا پین کوڈ ایک دن مجھے بتایا تھا میں نے کال کرنی تھی۔ میں نے موبائل میں سارا ڈیٹا چیک کیا یعنی فیسبک میسنجر وٹسپ  ویڈیوز سرچنگ گوگل سب چیک کیا انجلی مردوں سے نگی باتیں کرتی تھی سارے میسج پڑھے تو میں انجلی کیلئے پاگل ھو گیا بس اتنا بتا دو کے ہر میسج میں انجلی کہتی مجھے ایسا لن چاہیئے جو میری چیخیں نکال دے کسی سے کہتی مجھے تیرے ساتھ مزہ نہیں آیا کوئی کہتا پھر تم آجاؤ ڈبل پیسے دوں گا کہتی ٹھیک ھے کل اپنے لن کو تیل لگا کر رکھنا میری چوت سارا تیل نکال دے گی اور اب میری سمجھ میں آگیا کے مجھے کیا کرنا ھے۔ میں نے دوسرے نام سے فیسبک اکاؤنٹ بنایا اور پہلی رکویسٹ انجلی کو کی۔ تو انجلی سے دوستی کی پھر میں دوستی میں سیکس کی باتیں کرتا پھر میں نے انجلی کے برا کا سائز کمر یہاں تک کے میں نے چوت کا بھی پوچھا پھر انجلی سے کہا آپ کو کیسا لن پسند ھے کہا مجھے لمبا موٹا اور لمبی ٹائمنگ والا لن چاہتی ھوں آخر انجلی نے میرے لن کا پوچھا جب میں نے لن کا اچھے طریقے سے سارا بتایا تو کہنے لگی میری چوت گرم ھو رھی ھے تم اپنے لن کی سیلفی سینڈ کرو جب میرے لمبے موٹے لن کی سیلفی دیکھی تو کہا دیکھنے میں تو بہت بڑا ھے ایسے لن کی تو مجھے تلاش تھی کہا تم ویڈیو کال کرو میں نے اپنا چہرہ نہ دیکھانے کی شرط رکھی انجلی مان گئی۔ کہا میں تو سب کچھ دیکھاؤ گی پھر ویڈیو کال کی میرا لن دیکھ کے گرم ھوگئی۔ نگی ھوکر مجھے اپنا سارا نگا جسم دیکھایا۔ کچھ ھی دنوں میں انجلی میرے لیئے پاگل سی ھو گئی اور چودائی کا کہا۔ اب میں پھس چکا تھا ایک رات میں انجلی کے گھر تھا۔ تو انجلی جیسے مجھے کال کرتی تو میرا فون بجنے لگتا میں کٹ کرتا اور مجھے دیکھ کر مسکرا دیتی۔ وقفے وقفے سے کال کر کے مجھے مسکرا کر دیکھتی۔ بچے سو گئے تو انجلی میرے ساتھ بیٹھی کہا چھوٹے ماموں تم کیا سمجھتے ھو کے مجھے کچھ پتا نہیں ھے۔ میں نے کہا کیا مطلب کہا بننے کی کوشش مت کرو میرے ہاتھ کو پکڑ کر کہا چہرے کی جگہ اس ٹائیٹو بنے ھوئے کو بھی چھپانا تھا۔ پھر اوپر سے کال بھی کٹ کر رھے تھے سچ پوچھو تو جب سے تم نے اپنا لن دیکھایا ھے مجھ سے رھا نہیں جاتا۔ جیسے تم نے کہا ھے اگر ایسا کر دیا تو میں زندگی بھر تیری بن جاؤں گی۔ میں نے انجلی کو چوم کر کہا تیری چیخیں نکل جائیں گی۔ تیری چوت رس چھوڑتی رھے گی میں فارغ نہیں ھونگا۔ کہا میں بھی یہی چاہتی ھوں۔ پھر ھم چومنے لگے اور نگے ھو گئے جب میرا لن دیکھا تو کہا واؤ جیسا سوچا تھا اس سے بڑھ کے ھے لن کو پیار کیا میں نے چوت کو پھر انجلی نیچے لیٹی۔ میں نے انجلی کی ٹانگیں اپنے کندھوں پر رکھیں اور انجلی پر چڑھ کر آگے ھوا تو انجلی کی گانڈ اوپر اٹھی انجلی کی چوت میں لن ڈال کر اپنے پاؤں پر بیٹھ کر انجلی کی فاسٹ چدائی کرنے لگا اور پٹخ پٹخ کی آوازیں آنے لگیں اور کچھ ھی دیر میں انجلی سیکس میں اونچا اونچا غرلانے لگی میں فاسٹ چدائی کرتے ھوئے زبردست جھٹکے لگا رھا تھا انجلی مزے میں مست ھو کر اونچا اونچا آ آ آ ھائے آ کر رھی تھی۔ کے انجلی کی اونچی آواز سن کر انجلی کے بچے ڈر کر رونے لگے انجلی نے کہا لگے رھو۔ میں لگا رھا انجلی اونچی اونچی سیکس میں غرلا رھی تھی۔ پر انجلی کے بچوں نے رو رو کر گھر سرپر اٹھا لیا۔ میں نے کہا انجلی انہیں چپ کراؤ مجھے مزہ نہیں آرہا۔ انجلی نے میرے ھونٹوں کو چوس کر کہا ٹھیک ھے پھر ھم الگ ھوئے انجلی نے دونو کو چاکلیٹ دی وہ کھانے لگے انجلی نے لیٹ کر پھر اپنی ٹانگوں کو میرے کندھوں پر رکھ کر مجھے اپنے منہ کے پاس کیا انجلی کی گانڈ اوپر ھوئی تو میں اپنے پاؤں پر بیٹھ کر انجلی کی چوت میں لن ڈال کر فاسٹ جھٹکوں سے چدائی کرنے لگا اور پٹخ پٹخ کی آواز آنے لگی آنجلی پھر سے اونچا اونچا سیکس میں غرلانے لگی۔ انجلی بہت مستی میں تھی اور انجلی کے معصوم سے بچے چاکلیٹ کھاتے ہمیں دیکھ رھے تھے۔ پھر انجلی نے مجھے باھوں میں بھر کر میرے سینے سے چپک گئی میں فاسٹ چدائی کرنے میں لگا رہا۔ 20 مینٹ میں انجلی کی چوت نے رس چھوڑ دیا۔ پھر انجلی میرے لن کو پیار کرنے لگی۔ بچے سو گئے تھے۔ اسی طرح ساری رات ھم نے چدائی کی اور نگے ساتھ میں سو گئے۔ صبح ھوئی تو انجلی نے میرے لن کی سواری کی فارغ ھوکر مجھے پیار سے کہا چھوٹے ماموں آپ تو بہت کمال کے ھو میں اپنے چھوٹے ماموں کیلئے اچھا سا ناشتہ بناتی ھوں پھر ناشتہ کرتے مجھے انجلی چوم رھی تھی۔ کہا وشنو اب تم ہمیشہ میرے ساتھ رھو میں نے کہا انجلی تم کو تو پتا ھے میں اکیلا رہتا ھوں۔ تم رینٹ پر رہتی ھو اور میرا اپنا گھر ھے۔ تو تم میرے ساتھ رھو میں زندگی بھر شادی نہیں کروں گا۔ تم میرے بچے پیدا کرنا اور ان بچوں کی ساری زمینداری میری۔ انجلی نے کہا ہاں یہ ٹھیک ھے۔ پھر انجلی میرے ساتھ شفٹ ھوگئی۔ انجلی اور میں دن رات بس چدائی میں لگے رہتے۔ ایک رات انجلی سے گانڈ کی فرمائش کی۔ انجلی نے کہا یہ بھی کوئی پوچھنے کی بات ھے۔ پھر انجلی کی گانڈ کی سیل کھول کر چدائی کرتا۔ ایک بار انجلی کی سہلی اپنے بھائی کے ساتھ آئی انجلی نے بتایا کے یہ دونوں بہن بھائی چدائی کرتے ہیں۔ میں نے کہا تم نے کیا ھے کہا ہاں پہلے میں ان سے کر چلی ھوں۔ لیکن جب سے تیرا لیا ھے تو میں نے منع کر دیا ھے لیکن میں جب سے تیرا بتایا ھے تب سے تیرا لینے کی بات کرتی ھے۔ تو بھائی کو ساتھ لائی ھے۔ کہا ھم مل کر کریں۔ میں نے کہا وشنو آئے گا تو بتاؤں گی اب تم بتاؤں کیا کہوں۔ میں نے کہا ٹھیک ھے آج انجوائے کر لیتے ہیں۔ پھر ھم سب نے مل کر چدائی کی کبھی ھم دونوں انجلی کی مل کر چدائی کرتے تو کبھی سہلی کی کبھی ھم ادلی بدلی کرتے۔ انجلی کی سہلی لڑکے کی دیدی تھی۔ سہلی تو میرے لن کی دیوانی ھو گئی اور شادی کا کہا۔ یہ سن کر انجلی کو بہت غصہ آیا کہا چدائی کرنے آؤ پر شادی کا کہا تو پھر میں دوستی ختم کر دوں گی پھر انجلی کی سہلی نے انجلی سے سوری کی۔ پھر وہ چلے گئے۔ ایک دن انجلی نے مجھے منگل ستر اور سندور لانے کو کہا میں نے کہا کیوں کہا میں تیری پتنی بننا چاہتی ھوں ورنہ مجھ سے کوئی تجھے چھین لیگا میں تو انجلی کی یہ بات سن کر بہت خوش ھوا کہا چلو ابھی لاتے ہیں۔ میں اور انجلی لینے گئے تو انجلی نے دلہن والا سوٹ بھی لے لیا انجلی تیار ھو کر دلہن بنی میں نے انجلی کو منگل ستر پہنایا مانک میں سندور بھرا پھر ھم نے زبردست سوہاگ رات میں چدائی کی سوہاگ رات میں انجلی کو میرے لن سے پیٹ ھو گیا۔ انجلی بہت خوش تھی۔ انجلی سے کہا جب بچہ ھوگا تو اپنا دودھ صرف مجھے پلانا انجلی نے کہا تم فکر نہ کرو تم ھی دودھ پیا کرو۔ پھر انجلی کو بیٹا ھوا تو انجلی کے مموں کا میں دودھ پیتا۔ پھر ایک دن انجلی کی مما یعنی میری دیدی ہمارے گھر آئی۔ جب اس نے ہمیں سے پتنی پتی کا سنا تو بہت ناراض ھوئی پھر مان گئی اور چلی گئی جب ججو کو پتا چلا تو مجھ سے کہا جو ھوا سو ھوا اب انجلی کو خوش رکھنا۔ انجلی آج بھی میرے ساتھ بہت خوش ھے۔ اور جب انجلی کی سہلی اپنے بھائی کے ساتھ آتی تو جتنے دن رہتے ھم چدائی کرتے پھر ان کی شادی ھوئی تو دونو اپنی پتی پتنی کے ساتھ آتے میں سہلی اور اس کی بھابھی کو خوب چودتا اور سہلی کا پتی اور بھائی انجلی کی خوب چدائی کرتے۔ میں اور انجلی بہت خوش تھے تین لن اور چوت سے۔ جب یہ آتے تو اس دن ھم بہت انجوائے کرتے کبھی مل کر تو کبھی الگ تو کبھی تین لن لےکر ایک چوت پر چڑھ جاتے۔ اس طرح مجھے اور انجلی کو بہت مزہ آتا۔ پھر کبھی ھم ان کے گھر جاتے پھر سہلی کی مما نے میرے ساتھ چدائی کی۔ تو دوستو مجھے دیجیئے اجازت اپنا خیال رکھنا بائے۔