پھوپھو کی سانسیں اوکھڑی ھوئی تھی



ھیلو دوستو میرا نام سفیان ھے میرا لن آٹھ انچ لمبا اور تین انچ موٹا ھے ھمارے گھر کے افراد میں دادا دادی پھوپھو پاپامما میں چھوٹی بہن اور چھوٹا بھائی ھیں تو دوستو میں اپنا بیتا ھوا سیکس آپ دوستوں سے شیر کرنا ھوں تو دوستو یہ اس وقت کی بات ھے جب میں 18 سال کا تھا میری بہن 3 سال کی اور بھائی ایک سال کا تھا میری پھوپھو 21 سال کی تھی دادا دادی کی صرف دو اولادیں تھیں ایک پاپا اور دوسری پھوپھو تھی پاپا اور مما نے لوو میرج کی تھی جب پھوپھو تین سال کی تھی تو میں پیدا ھوا تھا پھر ھم جوان ھوئے میری پھوپھو کا نام تانیہ ھے پھوپھو بہت خوبصورت ھے اور پھوپھو کا حسین سا بہت پیارا چہرہ نیلی آنکھیں گورے گال گلابی ھونٹ بڑے ممیں اور مست گانڈ ھے اور پھوپھو کا فگر ایک دم ہوٹ ھے میں پھوپھو کا کیسے دیوانہ ھوا ایک مرتبہ ایسا ھوا کے میں پھوپھو کے روم گیا تو پھوپھو نہاکر روم میں کپڑے پہننے کیلئے نگی کھڑی تھی شاید ڈور لاک کرنا بھول گئی تھی اور اچانک اسی وقت میں اندر آگیا اور پھوپھو کو نگا دیکھا پھوپھو کے بڑے مموں کو دیکھا پھوپھو کی موٹی نپلوں کو دیکھا اور پھوپھو کی چکنی چوت کو دیکھا پھوپھو کو دیکھتے ھی میرا لن کھڑا ھو گیا پھر پھوپھو نے مجھے دیکھا تو میں جلدی سے ڈور بند کرکے اپنے روم میں آیا اور بہت ھوٹ ھوگیا اور لن کو مسلنے لگا بس اس دن سے میں پھوپھو کا دیوانہ ھوا لن تو سونے کا نام نہیں لے رہا تھا میں واش جا کر شاور کھول کر نہانے لگا اور لن کو بہت مسلا من میں طرح طرح کے خیال آرھے تھے تو من میں پھوپھو کو چودنے کا خیال آیا اب میں نے من میں ٹھان لیا کے پھوپھو کو چودوں پھوپھو ابھی کنواری تھی سوچا پھوپھو کی چوت گانڈ کو پھاڑ دوں پھر کچھ دیر میں پھوپھو نے مجھے آواز دی میں آیا تو پھوپھو نے سب کیلئے چائے بنائی تھی مجھے چائے دی میں پھوپھو کو غور سے دیکھنے لگا میرا لن تو پینٹ پھاڑ کر باہر آنے کی کوشش کرنے میں تھا اور ڈر بھی لگ رہا تھا کے اگر کہیں گڑبڑ ہو گئی تو پاپا مجھے جان سے مار دے گا مجھے ہر قدم اب سوچ سمجھ کر رکھنا تھا میں چائے پی کر دوستو کے پاس گیا پھر میں دس بجے گھر آیا سوچا اپنی پھوپھو کے روم جاؤں اور صبح میں جو پھوپھو کو نگا دیکھا تھا اس کی سوری کروں اور دیکھو پھوپھو غصہ دیکھاتی ھے یا نصیحت کرتی مجھے ڈر بھی لگ رھا تھا میں بھی ہمت کر ڈور پر گیا ڈور لاک تھا میں نے ڈور کو نوک کیا کچھ دیر بعد پھوپھو نے ڈور کھولا اور پھوپھو کے چہرے پر عجیب سے تاثرات تھے پھوپھو نے مجھے دیکھ کر کہا سفیان کیا ھوا میں نے کہا پھوپھو من کیا آپ سے باتیں کروں مجھے لگا کے پھوپھو شاید بیزی تھی میں نے ڈسٹرپ کر دیا ھے میں نے کہا اگر آپ بیزی ھو تو میں چلا جاتا ھوں کہا نہیں آجاؤ میں نے دیکھا پھوپھو نے شلوار الٹی پہنی تھی  بیڈ پر بیٹھی میں بھی بیٹھا پھر اچانک اٹھی کہا میں آتی ھو پھر واش گئی اور پھر واش سے باہر آئی بیٹھی اب میں نے دیکھا تو پھوپھو نے شلوار سیدھی پہنی تھی پھر پھوپھو نے کہا کیا بات کرنی تھی میں نے کہا پھوپھو جو صبح ھوا میں اس کی سوری کرنے آیا ھوں پلز آپ پاپا سے نہ کہنا پھوپھو نے میری باتیں سنی تو پھوپھو کے چہرے کے عجیب تاثرات کی جگا مسکراہٹ آئی پھوپھو نے مسکرا کر کہا سفیان لگتا ھے تم ڈر گئے ھو میں کیوں بتاؤں گی میں تیری پھوپھو ھوں کیا مجھے اچھا لگے گا میں بھائی سے کہے کر تم کو ڈانٹ کھلاؤں کوئی بات نہیں ھے بس اپنی پھوپھو کی عزت رکھنا کہیں اپنے دوستوں سے شیر نہ کرنا میں نے کہا پھوپھو میں ایسا نہیں ھوں کے اپنی خوبصورت پھوپھو کی عزت کو شیر کرتا پھروں تو پھوپھو پھر مسکرائی پھوپھو نے کہا مجھے تم سے یہی امید تھی میں نے کہا پھوپھو اگر برا نہ سمجھو تو میں ایک بات بولوں کہا ہاں بولو میں نے کہا پھوپھو آپ بہت خوبصورت ھو اور پھوپھو کا ہاتھ پکڑ کر کہا آپ میری اچھی پھوپھو ھو پھر کچھ دن بعد ایسا ھوا کے پھوپھو کچن میں پلاسٹک کا اسٹول رکھ کر اوپر کے کبڈ سے کچھ نکال تھی میں آیا تو اسٹول کی ٹانگیں ٹیڑھی ھونے لگیں تو پھوپھو گری تو میں نے پھوپھو کو اپنی باہوں میں تھام لیا میرا ایک ہاتھ پھوپھو کی گانڈ پر تھا میں نے بھی ایک انگلی پھوپھو کی گانڈ میں گھسیڑ دی پھوپھو نے کہا شکر ھے تم نے تھام لیا ورنہ میں گرتی تو چوٹ لگ جاتی میری انگلی پھوپھو کی گانڈ کے ہیپ میں تھی میں نے پھوپھو کو کھڑا کرکے پھوپھو کو باہوں میں بھر کر کہا پھوپھو مجھے بہت افسوس ھوتا اگر آپ کو چوٹ لگتی تو پھر پھوپھو نے کہا سامان نکالنے کو کہا نکال دیا  پھر ایک بار میں نہاکر اپنے روم میں نگا کھڑا تھا تو پھوپھو اندر آگئی میرا تو لن مستی میں کھڑا تھا پھوپھو نے مجھے دیکھا میرے لن کو دیکھ کر مسکرا کر ڈور بند کر کے چلی گئی میں کپڑے پہن کر پھوپھو کے پاس گیا پھوپھو مجھے دیکھ کر ہسنے لگی میں ساتھ بیٹھ کر کہا پھوپھو میرا مذاق اڑا رھی ھو میں نے آپ کو دیکھا تھا تو آپ کی تعریف کی تھی کیا اور آپ میرا مزاق اڑا رھی ھو کیا میری باڈی اچھی نہیں ھے پھوپھو نے میرا ہاتھ پکڑ کر کہا ایسی بات نہیں ھے تم بہت کیوٹ ھو پھر میں نے کہا اچھا آپ کو کوئی کام تھا کہا ہاں میں نے کہا اچھا بتاؤ کیا کام تھا کہا مجھے شاپینگ کرنی ھے میرے ساتھ چلو ھم گئے اور میں پھوپھو کی گانڈ کو کبھی ٹچ کرتا کبھی پھوپھو کے مموں سے اپنے کندھے ٹچ کرتا کبھی چوت سے ہاتھ ٹچ کرتا لیکن پھوپھو نہ موڈ اوف کیا اور نہ غصہ کیا نہ مجھے منع کیا پھر ھم گھر آئے میرا اب من کرتا پھوپھو کو چود دوں لیکن ابھی پھوپھو میں پھوپھو کے قریب ھو رھا تھا ایک بار پھوپھو نے کپڑے دھوئے اور دو بالٹیاں کپڑوں سے بھری تھی مجھ سے کہا فضان میرے ساتھ چھت پر چلو کپڑوں کو رسی پر ڈالنا ھے میں نے کہا ٹھیک ھے پھوپھو یک بالٹی اٹھانے لگی میں نے کہا آپ چھوڑیں میں دونوں اٹھاتا ہوں پھر ھم اوپر آکر رسی پر کپڑے ڈالنے لگے اور پھوپھو کا برا میرے ہاتھ میں آیا جس کا سائز چالیس تھا میں دیکھنے لگا پھوپھو نے ہنستے کہا کیا دیکھ رھے ھو میں نے کہا یہ کس کا ھے کہا میرا میں نے کہا آپ کا سائز چالیس ھے مسکرا کر کہا ہاں میں نے بھی ہنسنے لگا پھوپھو مجھ سے برا لےکر کہا ہنس کیوں رھے ھو میں نے کہا یہ سائز میرا فیروٹ ھے پھوپھو نے کہا تیری گلفرینڈ    کا بھی یہی سائز ھے میں نے کہا میری کوئی گلفرینڈ نہیں ہے کہا پھر کس کے دیکھے میں نے کہا وہ اس دن آپ کے دیکھے تھے پھوپھو نے کہا شرارتی جو بھی آتا ھے بول دیتے ھو میں نے کہا سوری پھوپھو کہا اچھا ٹھیک ھے اب چلو نیچے پھر ھم نیچے آئے اور میں باہر چلا گیا دوستو نے بتایا کے یار نئی فل آ رھی ھے میں نے سنا تو پوسٹر دیکھا تو پھوپھو کا فیروٹ ہیرو تھا دوستوں نے کہا تم چلوگے میں نے کہا نہیں یار میں نہیں جا سکتا میں نے سوچا پھوپھو کو بتاؤں گا خوش ھو جائے گی اور خو بھی نو سے بارا کا تھا پھر میں گھر آیا تو مما نے کہا اپنی پھوپھو کو لینے جاؤ وہ اپنی سہلی کے گھر گئی ھے مما نے کہا فضان تم سے ایک بات کرنی ھے میں نے کہا بولو کہا دیکھو یہ بات ابھی کسی کو پتا نہیں ھے میں صرف تم سے کہنا چاہتی ھوں کے تیری پھوپھو کی سہلی کی ماں اپنی بیٹی کا رشتہ تم سے کرانا چہاتی ھے گر تم کہو تو میں ہاں کر دوں میں نے کہا مما ابھی نہیں میں دیکھ لو میں وہ کسی اور کو پسند تو نہں کرتی ایسی باتیں لڑکیا اپنی مما کو نہیں بتاتیں مما ابھی آپ نے بھی کسی کو نہیں بتانا جب تک میں نہ کہوں یہ بات صرف میرے أور آپ میں رہنی چاہیئے ورنہ چاہیئے وہ کسی سے پیار نہ بھی کرتی ھوگی تو میں نہیں کروں گا مما نے کہا ٹھیک ھے پھر میں پھوپھو کو لینے گیا تو لڑکی کی مما نے میری بہت عزت کی پھر میں پھوپھو کو گھر لایا اور شام کو چائے پی پھر مما نے کچھ گھر کا سامان لینا تھا پھوپھو اور میں مما کے ساتھ گئے اس بار میں نے پھوپھو کو سہی کا ٹچ کرتا اور پھوپھو میرے قریب قریب ھوکر رہتی میں تو مستی میں تھا پھوپھو سے کہا پینک برا لو آپ پر بہت سوٹ کرے گا کہا پھوپھو نے ہنستے کہا چپ نہیں تو ماروں گی پھر مما اور پھوپھو نے کچھ کپڑے لیئے پھر برا شاپ میں گئے تو پھوپھو نے پینک برا لیا میں نے کہا بہت کیوٹ ھے ہنسنے لگی پھر ھم پیزا کھانے گئے کھایا مما نے بل ہے کرنے گئی پھو سے کہا پھوپھو کب پہنو گی کہا کیوں میں نے کہا بس ایسے ھی پوچھا ھے پھر مما آگئی پھر ھم گھر آئے2 سفیان مجھے یاد آیا کے کل فلم لگنے والی ھے سوچا آج ھی پھوپھو کو بتاتا ھوں میں آیا تو ڈور لاک تھا میں نے ڈور کو نوک کیا پھوپھو نے ڈور کھول کر کہا کیا ھوا پھوپھو کی سانسیں اوکھڑی ھوئی تھی مجھے لگا کے پھوپھو کچھ کر رھی تھی میں نے کہا میں آپ سے بات کرنے آیا تھا اگر آپ بیزی ھو تو میں چلا جاتا ھوں کہا نہیں آجاؤ میں نے دیکھا کے پھوپھو نے شلوار الٹی پہنی ہوئی تھی پھو بیڈ پر بیٹھی میں بیٹھا پھر اچانک پھوپھو اٹھکر واش چلی گئی پھر واش سے باہر آکر بیٹھی اور کیا بات کرنی تھی میں نے کہا پھوپھو کل آپ کے ہیرو کی نئی فلم ریلیز ہونے والی ھے دیکھنے چلیں یہ سن کر پھوپھو نے خوش ھو کر کہا کتنے بجے ریلیز ھوگی میں نے کہا نو سے بارا کہا پھر تو دیر ھو جائے گی میں نے کہا تو کیا ھوا میں ھوں نہ آپ کے ساتھ  کہا وہ بات نہیں ھے سفیان دیکھو ھم کو  آتے آتے دو بج جائینگے اور سوتے سوتے تین چار بج جائینگے میں نے کہا پھوپھو دوستو نے مجھ سے کہا لیکن میں نے سوچا میں اپنی خوبصورت پھوپھو کے ساتھ جاؤں گا میں نے تو ٹیکٹ بھی بک کرا دی ھے کہا اچھا میں تیری بات کیسے ٹال سکتی ھوں پھر میں نے پھوپھو کی تعریف کی کہا پھوپھو آپ بہت خوبصورت ھو وہ بڑا خوش نصیب ہوگا جو آپ سے شادی کرے گا پھوپھو نے کہا سچ میں۔ میں خوبصورت ھوں میں نے کہا ہاں پھوپھو سچ میں آپ بہت خوبصورت ھو اگر آپ میری پھوپھو نہ ھوتی تو میں آپ سے شادی کر لیتا پھوپھو نے ہنستے میرے گال کو ہاتھ لگاتے کہا ینگ اور کیوٹ تو تم بھی ھو پھر مما نے کھانے کی آواز دی پھوپھو نے کہا چلو کھانا کھانے پھر ھم نے کھانا کھایا میں روم آکر لیٹ گیا میں پھوپھو کی الٹی شلوار کا بہت دیر تک سوچتا رھا پھر اچانک من میں آیا کے کہیں پھوپھو سیکس تو نہیں کر رہی تھی میرا لن کھڑا ھو گیا سوچا دیکھوں پھر میں روم سے باہر آکر پھوپھو کے روم کی کھڑکی سے دیکھنے لگا پر کھڑکی کے آگے پردہ تھا سوچا کیا کرو پھر میں جھاڑو کی ایک بڑی تیلی لاکر کھڑکی سے تھوڑا سا پردہ ہٹایا تو میں حیران ھوا پھوپھو نگی ھے اپنی چوت میں انگلی کرتی ھوئی اپنے بڑے مموں کو دباتی چومتی اور مموں کی نپلوں کو چوسنے میں مست تھی میرا لن پھر کھڑا ھوگیا میں لن کو مسلنے لگا پھوپھو چوت سے انگلی کرتی ھوئی چوت سے انگلی نکال کر اپنے منہ میں لے کر چوستی پھر ڈال کر نکال کر چوستی پھر ایک دم پھوپھو جھٹکے لینے لگی پھر واش گئی پھر آکر نگی سو گئی میں روم میں آکر سوچا واؤ پھوپھو تو بہت ھوٹ ھے سوچا جلدی کچھ کرنا ھوگا ایسا نہ ھو پھوپھو کی شادی ھو جائے پہلے ھی کچھ کرنا ھوگا سوچا پھوپھو کو پٹانے میں اب دیر نہیں لگے گی پھر صبح کو پھوپھو سے کہا پھوپھو رات کو تیار رہنا کہا ٹھیک ھے رات کو میں آیا تو پھوپھو تیار تھی میں نے پھوپھو کے حسن کی جو تعریف کی کے میرا لن کھڑا ھوگیا پھر اچانک پھوپھو کا ہاتھ میرے لن سے ٹکرایا میں نے شلوار قمیض پہنی تھی میں تو مست سا ھونے لگا سوچا فلم کے بہانے پھوپھو کو گرہن سنگنل دیتا رھوں گا کیونکہ میرے پاس یہ بہت اچھا موقعہ تھا سوچا کام بن گیا تو سب سو رھے ھونگے تو چود دوں گا پھر ھم گاڑی میں گئے سنیما میں ✓✓✓✓✓]  میں نے پھوپھو کی ہاتھوں میں ہاتھ ڈال کر پھوپھو کی انگلیوں میں انگلیاں دےکر ھم آندر آتے میں نے دو تین بار ہاتھ کو دبایا پھر اندر جانے کیلئے ڈور کھلے پھوپھو نے میرے ہاتھ میں اپنا ہاتھ دیا  رش بہت تھا پھر میں نے ہاتھ دبایا پھوپھو سے کہا پھوپھو لیڈیز آگے ھوگی ھم اس ڈور سے چلتے ہیں کہا ہاں اب پھوپھو نے میرے ہاتھ کو دھیرے سے دبایا اور اپنے لک سے ٹچ کیا اور میرا لن کھڑا ہونے لگا پھر ھم لائنن میں کھڑے اندر جانے کیلئے پھوپھو آگے تھی میں نے پھوپھو کی گانڈ سے لن ٹچ کیا پھر پھوپھو یچھے ھوئی اور میرے لن سے ٹچ ھو کر کہا ابھی ھم آندر جائینگے پھر پھوپھو اتنی پیچھے ھوئی کے پھوپھو کی گانڈ کے دونوں ہیپ میں میرا لن مستی میں تھا پھر ھم اندر آکر کرسی پر بیٹھے  پھر کچھ دیر میں لائٹیں بند ھوئیں میں نے پھوپھو کا ہاتھ پکڑا تو پھوپھو نے میری انگلیوں میں اپنی انگلی دےکر تھوڑا دبایا میں نے ہاتھ کو اپنی طرف کیا تو پھوپھو نے ہاتھ کو آنے دیا اور فلم دیکھ رھی پھوپھو کے ہاتھ کو اپنے لن سے ٹچ کیا پھر میں پھوپھو کی انگلیوں سے اپنی انگلیاں ہنٹانے لگا تو پھوپھو نے بھی ااپنی نگلیاں کھولی پھر میں پھوپھو کی انگلیوں سے اپنی انگلیاں نکال کر ہاتھ ہٹاکر پھوپھو کی ہتھیلی کو لن کے ساتھ لگا کر اپنا ہاتھ پھوپھو کے کندھے پر رکھ کر کندھے کو دھیرے دھیرے سہلانے لگا پھر پھوپھو نے دھیرے دھیرے میرے لن کو اپنی مٹھی میں لینے لگی میں تھوڑا قریب ھوکر پھوپھو کے ممے کو ٹچ کرنے لگا پھر پھوپھو نے لن کو مٹھی میں لےکر دبایا میں نے ممے کو دبایا پھر پھوپھو لن کو دبانے لگی میں نے پھوپھو کے گال سے گال لگاکر سلوسلو حرکت کرنے لگا اور پھوپھو کی گال کس کرنے لگا پھوپھو لن کو سہلاتی میری طرف منہ کہا میں نے ھونٹ کو چمہ کیا پھر پھوپھو نے میرے منہ میں منہ ڈال دیا ھم ھونٹ چوسنے لگے اور پھوپھو اب لن کو سہی کا سہلانے لگی اور منہ کا پیار کرنے لگی میں اپنی کامیابی پر بہت خوش تھا آج پھوپھو نہیں بچنے والی تھی اور میں پھوپھو سے نہیں بچنے والا تھا میں اور پھوپھو مستی میں تھے پھر انٹرول ھوا پھوپھو نے میرے کندھے پر اپنا سر رکھا میں نے پھوپھو کچھ کھائیں کہا ہاں پھر برگر اور کولڈ ڈرنگ لی پینے لگے پھر فلم شروع ھوئی پھر میں پھوپھو کی چوت کو سہلانے لگا پھوپھو لن کو سہلانے لگی پھر ھونٹ چوسنے لگے پھر پتا نہ چلا کے فلم ختم ھو گئی لن مستی میں کھڑا تھا پھر ھم اٹھے پھوپھو آگے لن کو ہیپ میں لے کر دھیرے دھیرے چل رھی تھی پھرم ھم اپنی گاڑی میں آئے میں نے پھوپھو سے کہا پھوپھو آئی لو یو✓✓✓✓✓ پھوپھو مجھے دیکھ کر مسکرائی میں نے کہا پھوپھو گھر والے سب سو رھے ہونگے کیا موڈ ھے کہا موڈ تو بہت ھے پر ڈر لگ رھا ھے پکڑے گئے تو میں نے کہا پھوپھو بس تم میرا ساتھ نہ چھوڑنا میں آپنی جان دےدو گا لیکن آپ پر کوئی آنچ بھی نہیں آئے دونگا میں آپ سے پیار کرتا ھوں ھم اپنا یہ رشتہ زندگی بھر نبھائیں گے کہا ٹھیک ھے میرا بھی بہت من کرتا ھے پھر ھم گھر آئے ہمارے پاس چابی تھی گاڑی پارک کی میں پھوپھو کے ھونٹ چوسے مموں کو دباکر کہا پھوپھو میں جی بھر کے تم کو پیار کروں گا پھوپھو نے کہا سفیان جلدی چلو مجھ سے برداشت نہیں ھو رھا تیرے روم میں کرتے ہیں وہاں کوئی نہیں آئے گا میں نے کہا ٹھیک ھے3 سفیان۔  پھر میرے روم میں آئے تو پھوپھو مجھے باہوں میں بھر کر مستی میں چومتی کہا میں بہت پیاسی ھوں پھر ھم کھڑے کھڑے مست پیار کرنے لگے پھر پھوپھو کو بیڈ پر لیٹاکر ھم پیار کرنے لگے میں نے پھوپھو کو نگا کیا پھوپھو نے مجھے نگا کیا پھوپھو میرا لن دیکھ کر بہت خوش ھوکر لن کی تعریف کی پھر لن کو خوب پیار کیا پھر میں نے پھوپھو کی چوت دیکھی جو لاجواب تھی چوت کو خوب پیار کیا پھر تھوک لگاکر لن سے مست کرنے لگا پھر جھٹکا دیا اور لن سارا چوت میں سیل کھل گئی خون نکلا پھر جب چدائی کی تو پھوپھو فل مستی میں آگئی دو بار چوت کا رس نکلا پھر گانڈ میں انگلی کرنے لگا پھوپھو نے کہا اس کو بھی خوش کر دو پھر گانڈ کی سیل کھلی تو چدائی کی پھر ساری رات چدائی کرتے رھے صبح پھوپھو اپنے روم چلی گئی میں بہت سکون میں تھا مجھے نیند آگئی پھر ہر رات کو پھوپھو میرے روم آتی ھم صبح تک چدائی کرتے کبھی دن میں پھوپھو کا موڈ ھوتا کہتی تو میرے روم میں چدائی کرتے دو مہینے چدائی کی پھر پھوپھو کو حمل ھوا تو ابوشن کرایا پھر اسی طرح ھم نے ایک سال چدائی کی جب پھوپھو کا رشتہ آیا تو میں اداس ھوا تو پھوپھو نے کہا ہم اسی طرح پیار کرتے رہینگے اب تیرا بچہ بھی جنوں گی ہم دونوں کو شادی کرنے سے آزادی مل جائے گی میں سن کے خوش ھوا پھر پھوپھو مایوں میں تھی لیکن رات روم میں آتی چدائی کرتے دلہن بنی میں نے کان میں کہا پہلے مجھ سے سہاگرات کرلو دلہن کے لباس میں کہا کسی دن کریں گے تو دلہن بن جاؤں گی تو خوب کریں گے میں ہمیشہ سے تیری ھو اگر میں پھوپھو نہ ھوتی تو تم سے شادی کر لیتی پھر پھوپھو کی شادی ھوئی اور اپنے شوہر کے ساتھ چلی گئی۔    ✓✓✓✓✓✓✓