میری پیاری پھپھو جان


کالج کے ایگزام کے بعد مجھے شہر میں پھپھو نے بلایا تو پاپا نے بھی کہا بیٹا کچھ دن پھپھو کے ہاں رھے آؤ وہ شوہر کے گزرنے کے بعد بچو کے ھوتے دوسری شادی نہیں کی۔ تیری پھپھو اپنے بچوں سے زیادہ تم سے پیار کرتی ھے۔ مما نے بھی جانے کو کہا میں اپنی میٹھی پھپھو کے گھر آیا سب سے ملا پھر رات کو پھپھو سے سونے کا کہا پھپھو نے کہا تم اپنی پھپھو کے ساتھ سوو گے پھر سونے کیلئے روم میں آئے میں دیکھا بلکل ساتھ میں دو تکیئے لگے تھے اور صرف ایک رضائی تھی پھپھو نے ڈور بند کر کے کہا میں نیٹی پہن کر آتی ھوں پھر پھپھو نے نیٹی ٹھائی۔ نیٹی دیکھنے میں بہت پتلی تھی پھپھو واش گئی جب پھپھو پتلی نیٹی پہن پھپھو واش سے باہر آئی تو پھپھو کا سارا بدن نگا نظر آرہا تھا پھپھو نے پتلی نیٹی کے سوا اندر کچھ نہیں پہنا تھا نہ چڈی نہ برا۔ اف میں تو پھپھو کو دیکھا تو میرا لن کھڑا ھو گیا من تو کر رھا تھا کے پھپھو کو ابھی پکڑ کر چود دوں۔ لیکن پھپھو تھی۔ پھر پھپھ نے میری طرف کمر کرکے اپنے جسم پر کریم لگانے لگی اپنے چہرے پر لگائی پر مموں پر رانو پر چوت پر ہیپ پر کریم لگائی میں تو پھپھو کو دیکھ کر بہت گرم ھو گیا اور لن کھڑا رھا۔ پھر پھپھو میرے ساتھ رضائی لےکر میری طرف گانڈ کر کے لیٹ گئی اور ایک رضائی تھی اور بلکل ساتھ میں لگے دو تکیئے تھے پھر کچھ ھی دیر میں پھپھو کو نید آگئی۔ میری تو نید ھی آڑی ھوئی تھی لن تو مستی میں کھڑا تھا میں نے پھپھو کی گانڈ سے رضائی ہٹاکر دیکھا تو پھپھو کی نیٹی سے گانڈ چوت نکلی ھوئی تھی اف میں تو پھپھو کی چُوت دیکھ کر پاگل ھو گیا ڈرتے ڈرتے میں نے پھپھو کی چُوت کو ہاتھ لگایا کچھ دیر چوت کو سہلایا پھپھو لیٹی ھوئی تھی۔ پھر میں نے پھپھو کی چوت میں انگلی کرنے لگا۔ اف میں تو بہت گرم ھو گیا مجھ سے رہا نہ گیا تو میں نے جلدی سے اپنی شلوار اتار کر پھر پھپھو کو دیکھا وہ چپ چاپ پڑی تھی۔ میں نے پھپھو کی چوت کو چوم لیا چوت کے ھونٹوں میں زبان سے چاٹا من میں آیا جو ھوگا دیکھا جائے گا میں نے پھپھو کی چو سے لن ٹچ کیا اور تھوڑا سا ٹیک دیا پھپھو پڑی رھی پھر ایک ہاتھ پھپھو پر رکھ کر مموں پر ہاتھ پھیرا ممے کو دبایا کچھ دیر سلوسلو پھپھو کی چُوت پر لن رگڑا پھپھو پڑی تھی پھر پھپھو کی چوت میں لن اندر کرنے لگا مجھے چوت میں لن ڈالنے میں تکلیف ھو رھی تھی تو پھپھو تھوڑا ہلی جس سے پھپھو نے اپنی ٹانگیں ایسی کی کے مجھے لن ڈالنے میں آسانی ھو گئی۔ پھر پھپھو کی چوت میں لن ڈال کر سکون سے پڑے پڑے چدائی کرتا رہا اور پھپھو ویسی کی ویسی پڑی رھی اور میں بہت دیر تک چدآئی کرتا رہا پھر پھپھو اکڑنے لگی مجھے محسوس ھوا کے پھپھو کی چوت نے رس چھوڑ دیا ھے اور کچھ ھی دیر میں بھی پھپھو کی چوت میں فارغ ھوا تو لن نکال کر دوسری طرف منہ کر کے لیٹ گیا مجھ شک ھوا کے پھپھو جاگ رھی اور کچھ ھی دیر میں پھپھو آٹھ کر واش جاکر پھر لیٹ گئی۔ میرا لن پھر سے کھڑا ھو گیا میں نے کروٹ لےکر پھپھو کی طرف ھوا تو پھپھو نے بھی میری طرف کروٹ لےکر آنکھیں بند کیئے پڑی تھی۔ میں نے پھپھو کو باھوں میں لےکر چومتے ھوئے نیٹی اوپر کر کے مموں کو چومنے دبانے چوسنے لگا پھر میں پھپھو کی ٹانگ میں اپنی ٹانگ ڈالنے لگا چوت میں لن ڈالنے کیلئے تو پھپھو نے اپنی ٹانگ کو اٹھا کر میری کمر پر رکھا میں چوت میں لن ڈال چدائی کرنے لگا مجھے اب تو پتا تھا پھپھو مزے لے رھی ھے شرف کے مارے آنکھ نہیں کھول رھی۔ اس بار تو میں فاسٹ چدائی کرتے ھوئے زبردست گھسے لگائے اور پھپھو کی باھوں اپنے اوپر رکھ کر چدائی میں مست تھا۔ کچھ دیر بعد پھپھو نے ایک دم مجھے اپنی باھوں میں زور اپنے سینے سے لگایا پھر فارغ ھو گئی پھر کچھ دیر بعد میں بھی پھپھو کی چوت میں فارغ ھو گیا اور ھم دونوں ہوھی سو گئے۔ صبح مجھے پھپھو نے اٹھایا۔ اب میں نے سوچ لیا کے رات کو پھپھو کی ایسی چدائی کرو کے پھپھو خود شروع ھو جائے رات کو پھپھو سوئی تو میں نگا ھوکر اپنے اور پھپھو کو رضائی میں لےکر پھپھو کو چومنے لگا مموں کو دبانے لگا پھر پھپھو کی نیٹی اتار کر میں نے پھینک دی پھپھو کی چوت چوت کو چاٹنے لگا اب پھپھو کی سیکس بھری سانسیں نکلنے لگیں پھر میں لن ڈال کر چودنے لگا اب پھپھو بھی مستی میں آگئی۔ مجھے جپھی ڈال کر چومنے لگی اف پھر تو پھپھو کہتی اور تیز آ او اف لگے رھو اور تیز سے کہتی رھی۔ پھپھو فارغ ھوئی تو مجھ سے چپک گئی کچھ دیر بعد میں بھی فارغ ھو گیا پھر ھم رضائی سے باہر نہ نکلے چدائی کر کے نگے سو گئے۔ صبح پھپھو نے ناشتہ کیلئے اٹھاتے کہا کپڑے پہن کر ناشتہ کر لو میں نے پھپھو کو پکڑ کر لیٹا کر چومنے لگا پھر پھپھو بھی شروع ھو گئی چدائی تو نہیں کی لیکن لن کو چوپے لگا کر فارغ کیا اور لن کی تعریف کی۔ پھر رات کو ھم سونے روم میں آئے تو پھپھو کو پکڑ لیا اور ھم چدآئی میں مصروف ھو گئے۔ پھر دن کو بھی پھپھو سے چدائی کر لیتا میرا تو پھپھو سے دل لگ گیا اور مجھے ایک مہینہ ھو گیا تو پاپا کا پھپھو کو فون آیا تو مجھے چدائی کرتے بتاکر رونے لگی اور روتی ھوئی کہا تم نہ جاؤ میرے ساتھ رھوں۔ ھم ساتھ میں مزے کریں گے تم کو گانڈ بھی دو گی۔ پھپھو سے کہا پھپھو مجھے تم سے پیار ھو گیا ھے میں کہیں نہیں جاؤ گا زندگی بھر آپ کے ساتھ رھوں گا۔ پھر پاپا سے میں نے یہیں جوب کرنے اور پھپھو کے ساتھ رہنے کو کہا۔ رات کو پھپھو نے گانڈ کھلوانے کیلئے تیل روم میں رکھ دیا اور پھر رات کو پھپھو نے گانڈ کا درد سہے کر گانڈ کی سیل کھلوا لی۔ میں اور پھپھو تو بس چدائی کرتے رہتے پھر میری جوب لگ گئی۔ اور پھپھو کو میرے لن سے پیٹ ھو گیا تو پھپھو مجھے بہت پیار کرتی۔ پھپھو کی بیٹی دس سال کی تھی تو پھپھو نے مجھ سے کہا نازو سے شادی کر لو اس طرح میں تم سے جدا نہیں رھے سکتی۔ پھر میں پھپھو کے سامنے نازو کو  چومنے میں مست ھو جاتا پھپھو دیکھ کر خوش ھوتی پھپھو کا بیٹا ابھی تین سال کا تھا تو نازو کو بھی نگا کرکے مزے کرتا پھپھو بھی دیکھ کر مست ھو جاتی۔ پھر رات کو چدائی کراتی۔ کبھی مجھے اور پھپھو کو بھی چدائی کرتے دیکھ لیتی۔ پھر جب نازو جوان ھوئی تو شادی سے پہلے میں نے نازو کی سیل کھول دی۔ پھر پھپھو نے نکاح کروا دیا۔ پھر سوہاگ رات کو پھپھو کو ساتھ میں کرنے کو کہا تو میں دونو کی ایک ساتھ چدائی کی کرتا رھا پھر نازو سے بچے ھونے شروع ھوئے۔ اور ابھی تک میں کبھی کبھی نازو اور پھپھو کو ایک ساتھ چودتا ھوں۔ پھپھو اور نازو نے آج تک میرے لن کے علاؤہ اور کسی کا لن نہیں لیا۔ اور ابھی تک دونوں مجھ سے بہت خوش ہیں۔ میں دونوں سے بہت خوش ھوں۔ تو دوستو مجھے دیجیئے اجازت اپنا خیال رکھنا بائے۔